Kengkawan..TQ Love..

Saturday 5 October 2013

Giler kasut

Giler kasut ke?? Sekarang ni aku tgh giler jegging dan kasut..Sejak bila plak aku ni giler kasut..giler tengok je la, nak beli kena fikir 2,3 kali dulu la keperluan kasut tu...tp bila dah giler tgk, hati tu mmg kalau boleh nak beli semua tp sape la awak tu..retis ker??zaman2 instagram ni skrg ni lg la byk penjual2 ig yg dok follow aku yg panass je bila tgk brg2 dlm tu, cam tau2 je kan...mlm ni sebelum tido nak layan kasut2 dan actually ootd artis...semoga menjadi mimpi indah ku mlm ini...actually aku telah pun menyimpan hasrat utk rembat converse high cut sebelum raya ni gara2 tgk keknis bergaya dgn converse high cut dan leather jegging..confirm akan ku cari jegging itew pasni..rozy danish a.k.a kakak nora danish ada jual..dan dah lama kot aku setia dgn converse hitam low cut tu so nak cr yg ranggi sikit la..niat di hati nak je rembat doc mart...tp den xmampu kot...tak berbaloi pulak dgn surirumah cam aku ni kan...dan yg penting tak sesuai dgn mak2 org cam aku ni..huhu..sedar gak diri...jom layan kot2 korang pun pengsan cam aku gak...

No comments:

Post a Comment