Kengkawan..TQ Love..

Thursday 6 August 2015

Playground

Sejak semua anak2 kena denggi hari tu, playground kat luar tu dah jd tempat larangan utk bebudak ni...2 hari lepas pegi giant ada la mini playground dgn harga offer...hb dah nak grab sbb amanda excited main taknak benti...tp sayangnya xde stock..so dgn gigihnya aku call semua giant utk tanya stovk besoknya...semua xde..ada la dua tiga giant tak dpt call...so aku consider semua xde la kot sbb bdk giant sdorang tu kata mmg xde stock kat center so kat mana2 xde...so aku decide kalau tak dpt kat giant aku upkan la budget sikit beli tempat lain...gigihblg cari dlm mudah.my kalau ada...yesss...akhirnya jumpa on9 shop yg jual harga mahal rm50 dr giant..ok la..kebanyakan jual rm420 keatas...aku dpt rm350 jek...rezeki...mlm tu jugak kitorang pergi beli...kesian amanda hari2 dok rumah..kadang panas terik dia keluar lepak tgh panas, mlm taknak msk rumah dok je depan pintu..so we decide utk hadiahkan amanda playground 3 in 1 ni yg nampak sgt boring..mummy tak dpt full time layan dia sbb dah ada baby..susahnya ada baby even jarak dah 3thn...for me elok lah jarak lebih jauh dr itu kot...excited giler amanda ada playground dlm rumah..weee...sepanjang masa leh slide...mummy daddy pun excited jugak menengoknya...kebetulan abg pun suka main tu...nanti mummy tambah pool dan bola2 kecik ye...biar rumah jd tadika...keke...mmg dah nak mcm tadika kot dah ramai camni..

No comments:

Post a Comment