Kengkawan..TQ Love..

Saturday 21 December 2013

Demam..:'(

Entah kenapa tetiba kepala aku pusing masa bgn pg next day after daddy pergi...ni yg serabut sbb nak handle bebudak lg tanpa suami disisi..huhu...on petangnya tetiba lak sejuk ala2 dok kat china jugak...sah aku dah demam, mkn panadol walaupun xsuka...tp sakitnya badan, dr pinggang ke kaki, nak jln pun tak larat..aduhhh..dugaan betul time kena handle anak2 sorg diri..aku lum pernah pun demam camni seumur hidupku..takut jgk kalau tanda2 penyakit lain...mlm mmg xleh tido, amanda pun sama, double tensionnn...next day aku still demam, tp masalahnya amanda demam jgk, demam apekah yg berjangkit ni??double lg masalahku...tp walau tak larat nak bangun, xlarat nak menapak, terpaksa kugagahkan jgk utk masak utk anak2..hopefully demamku cepat sembuh, amanda juga, mlm ni tak tau la apa status, harap amanda dpt tido lena..dan aku jugak..

No comments:

Post a Comment