Kengkawan..TQ Love..

Monday 14 April 2014

Isi slingbagku..

Point kat sini actually nak mintak slingbag baru...weee...kepada sesiapa yg berkenan nak belikan la kan...tp masalahnya begku masih elok...mmg best la beg ni, besi2 warna gold tak pudar, beg pun tak koyak, tak calar, tali tak putus, 1st time everla kudpt beg murah yg tahan lama tahan dgn aku yg lasak anak ramai ni..dgn rm160 ++ berbaloi2....org lain pakai beg ribu riban kott, terutama cikgu cikgi...aku ni sib baik hubby yg belikan, sendiri mmg xbeli la...but now i've learn to be like you hubby, worth-it beli brg mahal sikit...lebih berkualiti dan cantik...actually sekrg ni tgh berkenan dgn chanel collection, terutamanya ape boy collection tu ntah..off coz la inspired kan..tp ku dah tau xkan dpt sbb en hubby tak suka brg tiruan yg dibeli on9, takut rosak..tp harga not bad la..makan ratus jugak...aku dgn beg mmg ada sedikit masalah di situ, aku bkn girly girlish yg pakai handbag sangkut ketiak sangkut siku...it is so not me...aku ni jenis yg sempoi2 simple2 tp bkn low profile..boleh..aku hanya reti pakai sling bag...ye la nak dukung anak kot, sebelah lg nak pegang anak yg lain...mana cukup tgn nak lenggang lenggok bergaya dgn beg kepit tu... aku jgk mak2 org yg dlm beg kena ada botol air, pampers, kadang2 container biskut, disamping alat2 mekapku...disamping phonepad, beg duit, henfon dan wallet suami yg tumpang sekaki sbb seluar jeans dia ala2 nak kentut pun tak lepas sbb skinny...semakin lama semakin lawan tokey plak skinny dia tu...so bkn boleh beli beg cecomel yg byk kat pasaran tu...bila bayangkan cam mak jemah pun ada aku ni, kilik anak dgn beg sling yg gemuk gedempol cam poket doraemon tu..kadang2 kasut amanda pun ada lam tu...huahuahua....still beg poloku ini tak rosak dgn tuannya yg macam aku ni...so brand ni boleh di rekomen...satu lg brand nak di rekemen jugak....G.Davin yg dah ku wariskan kepada qistina sbb maknya ni xreti tukar2 beg setiap hari...sempt bawak beg pun dah nasib baik dah sesangat...actually di zaman remajaku duit ku isi lam poket suar jeans je, bukan jenis ayu2 yg bawak henbag tu...kekeke..bawak motor je pun haruslah rock kapak sikit..:):) bagi yg perasan dgn gaya aku ni....aku takkan pakai skirt girly2 yg tengah top tak kira zaman bila2 pun...tak reti mak nak jalan..it is so not me..anyway tangguh dulu la agenda beli beg baru, sayang kot beg kuningku yg byk berjasa ni..sumbatla selagi boleh, gaya dan kecantikan beg tolak tepi dulu...kecantikan diri sendiri tetap penting ok...now fokus utk beli rantai amanda jek....insyallah...harap impian jadi kenyataan...dan semoga ada rezeki nanti....:-):-):-)

isi begku...lum termasuk pampers, biskut, wallet dan henfon hubby, kasut amanda pun kekadang sumbat jek..

2 comments:

  1. beg polo tu sama saya punya..cuma warna jer laen..=)

    ReplyDelete
  2. Ye ke..:-) tahan lasak kan...saya cuma pakai 1 beg je...dah lama pakai still cam baru..hehe

    ReplyDelete