Kengkawan..TQ Love..

Monday 28 April 2014

Amanda Dress - My own project, my own design, my own brand

Sambung balik cerita angan2 businessku yg lepas...this week aku dah start jual baju2 yg kutempah, just ambik order sbb lum siap...1st tailor yg kuhantar agak mengarut la...tak begitu puas hati sikit dgn dia...sib baik aku try 10 pasang je...tp still boleh adjust...lum bawak pi adjust lg...no more next time for her...after that aku beralih ke Ila...tailor yg dah bertahun2 menjahit bajuku dgn penuh sabar melayan kecerewetanku....actually aku tak sangka lak Ila free utk jahit pukal...adoi...silap dekat situ...xpela...experience la semua tu kan...this time dgn Ila aku mmg puas hati...ye la..dia leh buat baju raya aku dah tentu2 dia pandai buat dress aku ni...baju siap dgn cantiknya and i love itt....:)

Iklan: sesapa berminat dgn dress si comel ni jgn memalu terjah la ke FBpage/Instagram AnilissCouture

                                                                                                                                                          

No comments:

Post a Comment